donderdag 10 februari 2011

In rounds / in het rond

Mijn opdracht is af! Ik heb een mutsje gemaakt voor een 6 maanden oude baby. Kijk...

My task is done! I've made a hat for a baby of 6 months. Watch....




Dit keer heb ik een grotere bloem op de muts gemaakt. Ik hoop dat ze er blij mee zijn.
This time I made a bigger flower on the hat. I hope she will be happy with it.

En nu weer verder met een nieuw project. Ik heb gisteren mijn nieuwe Addi Lace rondbreinaalden set van stal gehaald. Ze blinken nog helemaal in het etui.
And now I have time for a new project. I took my new set of circulair needles (Addi Lace). They're still shiny blinking new.


Ik heb een mooie blauwe acryl gepakt om een beetje uit te proberen. Het wordt een colsjaal. Zo heerlijk, alleen maar rechtbreien, geen averecht. Nog een paar dagen me druk maken en ik kan hem showen.

I used some beautiful blue acryl to try out how it works. It will be a cowl. So wonderfull, only knitting, no purling. A few more knitting days and I will show the result.


1 opmerking:

  1. Grappig, ik ben met hetzelfde bezig.... Ben nu aan mijn derde col.... (wil het net zo snel kunnen als gewoon breien) ALs ik de routine echt helemaal heb liggen er al 2 superleuke vestpatroontjes te wachten...

    BeantwoordenVerwijderen