maandag 20 september 2010

Veranderen van onderwerp naar koude voeten/ Changing the subject to cold feet

Oh oh, wat had ik een pech vorige week. Ik had een heel leuk idee voor lavendelzakjes. Ik wilde eerst een zakje stikken van heel transparant wit katoen en daar een hoesje omheen haken en dichtbinden met een zelf gehaakt bandje van bloemetjes. Klinkt leuk toch? Bij de naaimachine ging het plan al fout. Die wil niet meer stikken. Ik heb hem helemaal uit elkaar gehad, maar ik denk dat het te wijten is aan zijn hoge leeftijd. Of aan de dikte, of liever gezegd zeer dunne stof. Dus moest ik mezelf met wat anders vermaken...

Oh, what a misfortune I had last week. I had a nice idea for lavender bags. At first I wanted to sew a little bag of transparent white cotton and crochet a nice bottom around it and tightening it with a self made lace of little flowers. Sounds nice right? The plan went terribly wrong with the sewing machine. It doesn't want to sew anymore. I took it all apart, but I think it will be the high age of the machine, or the very thin fabric may be. So I had to make something different to entertain myself with...

Sinds het weer zo is omgeslagen had ik al tijden last van koude voeten. Door middel van een fikse bal gekleurde sokkenwol heb ik daar iets op gevonden...tadaaa!

Since the wheather has changed to cold and rainy, I had very cold feet. With a big ball of coulored wool I found something for them....tah-dah!


Mijn erge warme fijne gekleurde sloffen.
My very warm nice coulored socks.


Ze zitten heerlijk soepel.
They are very elastic.




Laat de winter maar komen!
Let the winter begin!


Vanmorgen ben ik op de bank gekropen met een bak warme thee voor de start van een nieuw project. Gaaf kussen trouwens he? Ik kocht hem voor 15 euro bij Jolandelijk.

This morning I made myself comfortable on my couch with a warm cup of tea to start a new project. Do you like the pillow? I bought it for 15 euro at Jolandelijk.

1 opmerking: