maandag 9 augustus 2010

Ajour sjaals

Een aantal weken geleden was er een speciale actie bij de Hobbydoos voor de garens van Drops. Verschillende zomergarens gingen met heel veel korting over de toonbank, mooie linnen kleuren, katoen en merinowol. Ik wist gewoonweg niet wat ik moest kiezen! Sorry als je dit nu pas leest. De actie is afgelopen helaas helaas. Bij het shoppen was mijn oog gevallen op Egyptisch katoen. I love Egyptisch katoen! Zo'n mooie kwaliteit en zo fijn om mee te werken! Dus ik heb even flink ingeslagen...

Ik ben namelijk helemaal verliefd op Japanse ajour sjaals. Om te haken! Je hebt verschillende patronen op Ravelry, maar ik geef meestal de voorkeur aan een echt Japans patroon. Al die kleine Japanse karakters, daar word ik nou vrolijk van. En ik heb er meteen één uitgeprobeerd om het effect van het Egyptisch katoen uit te proberen. Dit is het resultaat:


Hij is heerlijk zacht en ook best warm, ondanks dat het katoen is. Wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten