maandag 9 augustus 2010

Mijn allereerste bericht!

Hoi allemaal! Wat leuk dat je kijkt op mijn blog! Ik heb er lang over nagedacht of ik werkelijk wilde gaan bloggen, omdat zoiets natuurlijk veel tijd kost. Maar sinds ik met mijn nieuwe webwinkel bezig ben, en mijn nieuwe lay out het straks niet meer toelaat om veel berichten te zetten op mijn home page, lijkt het me leuk om een apart plekje te reserveren waar ik wat meer informatie kwijt kan. 

Sinds half 2008 ben ik aan het haken geslagen. Dat was eerst meer een soort tijdverdrijf tijdens het herstel van een knieoperatie. Maar het was leuk en ik werd er steeds beter in. Haken is niet alleen een leuke hobby waar je alle kanten mee op kan, voor mij heeft het ook een therapeutische werking. Het maakt je hoofd leeg, het maakt je creatief en je kan helder denken.


Toen mensen aan me gingen vragen om spullen voor ze te maken, kwam ik op het idee van een webwinkel. En ik ben meteen aan de slag gegaan. Maar oh oh, wat komt daar veel bij kijken; welke prijs vraag je? welke lay out wil je? hoe bouw je eigenlijk een website? Laat staan dat je nog spullen produceert die in je winkel moeten komen... Op dit moment is mijn oude website nog online, maar die gaat snel veranderen in een nieuwere, veel hippere website. Dus als je de metamorfose mee wil maken, of wil kijken naar de dingen die ik vorig jaar heb gemaakt, neem dan een kijkje op De HaakFabriek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten