maandag 18 oktober 2010

2011

Het is misschien nog een beetje vroeg om het te hebben over 2011, maar toch duurt het geen 2 en een halve maand meer voor het jaar weer afgelopen is. En dat rijst natuurlijk de vraag...welke kalender wordt het volgend jaar?
Maybe it's a little bit early to talk about 2011, but it will not last longer than only 2 and a half months before this year is over. And than the question will rise...what is the calender we like?

Op dit moment zijn wij in het bezit van 2 kalenders; een scheurkalender van de Stamgasten met veel lachen, gieren, brullen en een "serieuze" van Puk van de Pettenflet.
Right now, we are the proud owners of 2 calenders; a calender of the Stamgasten full with jokes, and a serious one from Pluk from the Pettenflet.

De Stamgasten

Blijkt dat er ook haak kalenders zijn!
But I found out, there are also crochet calenders!


De pattern-a-day-crochet calender

Interweave crochet calender
Hmmm, die keuze wordt nog moeilijk...
Hmmm, this choice will be hard to make....

3 opmerkingen:

  1. ik heb er al laten maken met mijn foto's van mijn tuin. Ze zijn onderweg hoop ik en ik ga ze als kadootje geven met de feestdagen. ik ga er ook 1 weggeven op mijn blog als ik ze heb, ik zal het alleen moeten doen als ' verrassing ' want mijn familie leest ook mee en voor hen moet dat natuurlijk ene verrassing blijven . Dus als je niet kan kiezen kan je binnenkort nog altijd proberen mee te doen met mijn give-away ! log ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, wat gaaf, waar kun je die "a pattern a day calender" kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kalender kan je vinden bij Amazon.com:
    http://www.amazon.com/Crochet-2011-Day-Day-Calendar/dp/0740796976/ref=pd_sim_b_6

    BeantwoordenVerwijderen