dinsdag 26 april 2011

Haak therapie / Crocheting therapy

Wij wisten het allemaal natuurlijk al heel lang, maar nu is ook bewezen dat haken niet alleen heel leuk, maar ook nog eens ontzettend gezond voor je is. Pauline Turner, een therapeut uit Engeland, North Lancashire, ontdekte haken als een vorm van therapie. Het relaxte ritme zorgt voor daling van je bloeddruk en je wordt er zelfverzekerd en gelukkig van. Bovendien ontspant het de hersenen, verbetert het je intuitie en kan je bijdragen aan vrede in de wereld door mee te doen aan projecten zoals truien maken voor kippen, mutsen voor babytjes in de derde wereld en andere goede haak doelen. Dus waarom nog wachten? Laat die haaknaalden bewegen!

Ofcourse we knew this for a very long time already, but now we have the proof crocheting is not only fun, but also very good for your health. Pauline Turner, a therapist from England, North Lancashire, discovered crocheting as a form of therapy. The relaxing ritm makes your blood pressure lower and it makes you more confident and happy. And it relaxes your mind, approves your intuition and the peace in the world by crocheting for hens in need or hats for baby's in the third world. So why wait? Let's move those needles!

3 opmerkingen:

  1. Ik wist het.....daarom heb ik die verslaving!Ik ga het berichtje ook op mijn blog plaatsen!Voel mij nu ook niet meer schuldig!Ik blijk lekker door haken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om te horen dat haken behalve erg leuk en verslavend ook nog eens goed is voor je gezondheid stevig door haken dus ....

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen