donderdag 17 november 2011

Busy november

Nee nee, ik ben jullie echt niet vergeten! Het is gewoon een hele drukke maand, die november. Gelukkig heb ik nog wat haakuurtjes gemaakt om jullie mijn nieuwe haakbal te kunnen laten zien.
No, I didn't forget you! It's just a very busy month for me, this novembre.
Fortunately I was able to do some crocheting to show you my new crocheted ball.





Ik ben vorige week ook nog met een nieuw projectje begonnen... Een kerstprojectje...
Het lijkt me zo leuk, iets gehaakts in de boom. Maar dan wel een simpel ontwerp a la HaakFabriek style. Dit is het beginnetje...
Last week I also began a new little project...a little christmas project...
I like the idea of some crocheted ornaments in my tree. A simple design, HaakFabriek style.
This is the beginning....



Wat ook nog heel spannend is...
Ik kom in een blad. Maar daar ga ik nog niet teveel over zeggen. Eerst maar eens hard aan de knutsel voor mijn nieuwe website.
Also very exciting....
I will be in a magazine. But I can't say too much about it yet. First I need to work a lot on a design for my new website.

Tot snel!
See you soon!

3 opmerkingen:

  1. Waaauw leuke bal en dito projectje in spe en in een blad das pas superdeprupper!!!!
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk balletje, ben benieuwd in welk blad je komt.
    maar dat vertel je ons vast wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Corline, wat een leuke kerstballen.. zouden ze net zón rage worden als die gebreide? eigenlijk vind ik deze leuker.. leuk om je blog te volgen! nog gefeliciteerd trouwens..
    groetjes, Marjolijn (sluis..)

    BeantwoordenVerwijderen