zondag 31 oktober 2010

Nieuwe naaimasjien! / New sewing machine!

Al jaren kijk ik aan het einde van de maand reikhalzend uit naar het boodschappen doen. Niet om de boodschappen, maar om het laatste rek van de laatste rij voor de kassa's: de tijdschriften. Want dan is er weer een nieuwe "101 woonideeën". Mijn man vraagt al net zo lang waarom ik geen abonnement neem. Waarschijnlijk om dezelfde reden, dat maandelijkse feestje aan het eind van een saaie wekelijkse klus.

For years I always look forward to do the grocery shopping at the end of the month. Not because I love the shopping, but because of the last shelf before the checkout: the magazines. And I can pick the new "101 woonideeën". My husband asks just as long why I don't get a subscription. Probably because of the same reason, the monthly celebrate after a boring weekly job.

Maar nu stond er in het tijdschrift dit keer een superaanbieding: een jaar lang abonnee met.....een naaimachine! Misschien herinneren trouwe lezers nog de oude naaimachine van opa, die af en toe dienst weigerde, maar nu heb ik een gloedjenieuwe!

But this month there was a very good offer in the magazine: a year subscription with... a sewing machine! Maybe the faithful readers of this blog remember the old sewing machine of grandpa, that sometimes didn't work. But now I own my very own new machine!



Gisteren kwam hij aan in een grote doos van de TNT en hij staat nu te blinken op de tafel. Wat zal ik er allemaal mee gaan maken? Ik kan niet wachten! Maar eerst toch maar even de gebruiksaanwijzing doornemen....

Yesterday it was brought in a giant box by mailservice and now he's shining and being pretty at my dinner table. What shall I make with it? I can't wait! But first I'm just gonna check the manual....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten